Gyakran ismételt kérdések
Rendeléssel kapcsolatos kérdések
Ügyfélszolgálatunk elérhetősége
Segítségre van szükséged, kérdésed van? Fordulj hozzánk bizalommal! Telefonon a + 36 70 284 86 52 számon várjuk hívásod ügyfélszolgálati időben. (hétfő, szerda, péntek 10:00-14:00 óra között.) Ettől eltérő időpontban is hívhatsz természetesen. Ha ilyenkor nem vesszük fel, mihamarabb visszahívunk.
Amennyiben lehetőséged van rá, kérjünk írj e-mailt nekünk az info@novo-pharma.hu e-mail címre vagy ha az kényelmesebb és gyorsabb, a webáruházunk jobb alsó sarkában lévő: Írjon nekünk! dobozra kattintva is elküldheted üzeneted, kérdéseid.
Hogy tudom leadni a rendelésemet?
A gyors és gördülékeny rendeléskezelés érdekében kérjük, webáruházunkon keresztül rendelj. Telefonon, e-mailben és egyéb módon nem tudjuk rendelést fogadni.
Telefonon tudok rendelést leadni?
Nem. A vásárlói adataid védelme, esetleges félreértése és a hibás rögzítések elkerülése érdekében kérjük, rendelésed leadásához használd webáruházunkat.
Külföldön élek. Külföldi címre is adhatok le megrendelést?
Belföldre történő megrendeléseidet cégünk futárszolgálattal szállíttatja Magyarország területén. A webáruházban megadott szállítási költség is belföldi kiszállításra vonatkozik. Ha mégis külföldre szeretnél szállítást, kérjük vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal (info@novo-pharma.hu) ahhoz, hogy a külföldi szállítás feltételeit egyeztetni tudjuk. Igyekszünk valami megoldást találni.
Hogyan vásárolhatok a webáruházban?
A megvásárolni kívánt terméket helyezd a kosárba. Amennyiben rendelkezel kedvezményre jogosító kuponkóddal, azt a kuponkód rovatba tüntesd fel. A személyes adataid kitöltését követően válaszd ki a számodra legkedvezőbb fizetési-, és szállítási módot, majd fogadd el az ÁSZF-et és az Adatvédelmi tájékoztatót. Ezt követően véglegesítheted rendelésed. E-mail címedre egy automatikus rendelés visszaigazolást küldünk és igyekszünk mihamarabb összekészíteni rendelésed. Amint ezzel elkészültünk, ügyfélszolgálatunk minden esetben egy újabb e-mailben értesít megrendelésed aktuális állapotáról.
Mikor tudom átvenni személyesen a megrendelésem?
Ha a személyes átvételt választod, a budapesti átvételi pontba rendelt csomag – amennyiben a megrendelés napján beérkezik a megrendelés ellenértéke, következő naptól átvehető. (Például a hétfő esti rendelést követően kedd délelőtt 11 órától mehetsz a csomagodért.) Amint ellenőrizzük, hogy beérkezett az összeg, átvételi értesítőt küldünk e-mail címedre. Csak ezt követően menj az átvételi pontba.
Mikor tudom átvenni a Foxpost pontra történő megrendelésem?
Megrendelésed beérkezését követően összekészítjük a csomagod és mindent megteszünk azért, hogy a rendeléstől számított legrövidebb időn belül eljuttassuk azt az átvételi pontra. Ügyfélszolgálatunk hétfőn, szerdán és pénteken 10:00 és 14:00 óra között áll rendelkezésre. Amennyiben adott nap 12:00 óráig beérkezik a megrendelésed és az pénzügyileg is rendezett, még aznap igyekszünk a futárszolgálat részére továbbítani. Ezt követően nincs ráhatásunk, hogy a futárszolgálat mennyi idő alatt teljesíti a kiszállítást, de a tájékoztatásuk szerint az alábbi időtávval kell számolni minimálisan:
A FOXPOST egy egyszerű és időtakarékos csomagátvételi mód. Ha megrendelésed bármely FOXPOST csomagautomata egyikébe kéred, nem kell egész nap várnod a futárt. A bevásárlóközpont nyitvatartási idejében bármikor átveheted a megrendelt termékeidet. Miután átadtuk a FOXPOST-nak a csomagot, ők 1 munkanap alatt kiszállítják az automatába, majd sms-ben küldenek egy értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átveheted. Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tudsz fizetni.
Csomagodat 14 napon belül ingyen visszaküldheted. Ezt bármelyik FOXPOST automatánál
egyszerűen megteheted az egyedi csomagátvételi kód újbóli megadásával.
Az automaták listáját és további információt itt találsz: https://www.foxpost.hu/csomagautomata-kereso/
Erre a linkre kattintva tudod ellenőrizni megrendelésed állapotát:
https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/
A csomagkereső kockát válaszd ki a jobb felső sarokban, majd gépeld be a keresett csomagod vonalkódját.
Mikor tudom átvenni megrendelésem, ha a GLS házhoz szállítást választom?
Megrendelésed beérkezését követően igyekszünk mihamarabb elkészíteni csomagod és átadni azt a futárszolgálatnak. Ügyfélszolgálatunk hétfőn, szerdán és pénteken 10:00 és 14:00 között áll rendelkezésre. Amennyiben adott nap 12:00 óráig beérkezik a megrendelésed és az pénzügyileg is rendezett, 4 napon belül kiszállíttatjuk a csomagot, de a legtöbb esetben nem kell ilyen hosszú időt várnod. Átlagosan a megrendeléstől számított 2 napon belül kiszállításra kerül. A GLS futárszolgálat minden esetben előre értesít a kiszállítás időpontjáról.
Mi történik, ha közbejött valami és a megjelölt időben nem tudom átvenni a GLS küldeményt?
Ha intézni valód akadt, vagy bármi elfoglaltság közbejön, add meg, hogy mikor, hova menjen a futár legközelebb! A csomagértesítőn szereplő szám megadásával, az első sikertelen kézbesítési kísérlet után az egyedi igényeidnek megfelelően módosíthatod csomagod kiszállítását:
- kérheted alternatív kiszállítás címre - például másik városba, vagy akár a munkahelyedre vagy akár egy rokonod, ismerősöd címére;
- módosíthatod a kiszállítás napját.
Erre a linkre kattintva próbálhatod ki a GLS csomagkövető rendszerét:
https://gls-group.eu/HU/hu/home
A csomagkereső kockát válaszd ki a jobb felső sarokban, majd gépeld be a keresett csomagod vonalkódját.
Fizetési módokkal kapcsolatos kérdések
Milyen fizetési módok közül választhatok?
Megrendelésed banki előre utalással, banki terminálon keresztül bankkártyás fizetéssel vagy a futárszolgálatnál illetve a PickPack ponton utánvéttel (átvételkor személyesen) rendezheted.
Mire figyeljek előre utaláskor?
Kérjük, hogy a megrendelés visszaigazoláskor kapott 82755-xxxxxx számú azonosítót és a közlemény rovatba tüntesd fel. Ez azért fontos, hogy be tudjuk azonosítani az utalt összeget és mihamarabb megkaphasd rendelésed.
Mi a teendőm, ha nem sikerül a bankkártyával történő fizetés?
Cégünk biztonságos terminált használ - az OTP Bank Zrt. segítségével fizethetsz kártyával. Esetenként azonban akár a bank, akár a webáruház informatika rendszerében hiba merülhet fel, ami miatt sikertelenné válhat a fizetés. Ilyen esetben webáruházunktól automatikus internetes értesítést kapsz, amit mi is látunk és követünk. Sikertelen fizetést követően értesítünk és a számodra legmegfelelőbb módon (előre utalás vagy utánvét) rendezheted az összeget. Kérjük, ha sikerül megjegyezned a hibaüzenetet, küldd el e-mailben az ügyfélszolgálatunk címére: info@novo-pharma.hu , hogy a hibát mihamarabb orvosolni tudjuk és legközelebb ne fordulhasson elő.
A legutóbbi eset a kártyaszolgáltató hibájából fordult elő. Ezt a hibaüzenetet kapta a vásárló:
Error 404--Not Found
From RFC 2068 Hypertext Transfer Protocol -- HTTP/1.1:
10.4.5 404 Not Found
The server has not found anything matching the Request-URI. No indication is given of whether the condition is temporary or permanent.
If the server does not wish to make this information available to the client, the status code 403 (Forbidden) can be used instead. The 410 (Gone) status code SHOULD be used if the server knows, through some internally configurable mechanism, that an old resource is permanently unavailable and has no forwarding address.
Kivizsgáltattuk az esetet, és az OTP Bank javította a banki hibát. Azóta nem fordult elő ilyen eset.
Mit jelent az utánvét?
Ha számodra kényelmesebb, megrendelésed átvételkor is fizetheted készpénzben vagy akár bankkártyával is a GLS futárszolgálat futárainál vagy az átvételi helyként megjelölt FOXPOST ponton kizárólag bankkártyás terminálon keresztül.
(Utánvét esetén 200 Ft plusz költséget jelent a pénzbeszedés díja.)
FOXPOST automatába történő szállítás esetén hogyan fizethetek?
Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tudsz fizetni. Előre utalással szintén rendezheted a FOXPOST-ra történő rendelést.
A GLS futárszolgálat futárainál hogyan fizethetek?
A futárszolgálat utánvétes szolgáltatás esetén készpénz vagy bankkártyás fizetési lehetőséget biztosít részedre.
Tájékoztatásuk szerint az év végi megnövekedett csomagmennyiség következtében jelentős számú kisegítő futárt alkalmaznak, ezért kézbesítéskor a bankkártyás fizetési lehetőségről futáruknál kell érdeklődni. (Ilyenkor előfordulhat, hogy csak készpénzzel tudsz fizetni.)
Ha személyesen szeretném átvenni a megrendelésem, azt hogyan fizethetem?
Igyekeztünk lehetőséget biztosítani arra, hogy Budapesten költség nélkül is át tudd venni a megrendelésed. Viszont az átvételi pontunkon nem tudsz sem készpénzben, sem kártyával fizetni, mert az cégünktől független. Ezért ha személyesen szeretnéd átvenni a megrendelésed, a megrendelés leadásakor az előre utalást vagy a bankkártyás fizetést szükséges választanod. Amint beérkezett megrendelésed ellenértéke, e-mailben értesítünk az átvétel lehetőségéről.
Átvételi módok és a szállítás
Milyen átvételi módot választhatok?
- személyes átvételt – a szakmai együttműködő partnerünknél van lehetőség Budapesten.
Címük: Budai Endokrinközpont - EgészségÁruda, 1015 Bp., Ostrom utca 16. fsz.3.
(a belső udvarban a kapubejárattal szemben)
átvételi időpont: az átvételi értesítőben megjelölt nap 11:00 órától este 20:00 óráig,
egyéb napokon reggel 08:00 és este 20:00 között;
- GLS futárszolgálat általi házhoz szállítást, illetve a megjelölt munkahelykre és egyéb címekre napközben történő szállítást;
- GLS futárszolgálat általi, a rendelésed leadása során kiválasztott FOXPOST automatába történő kiszállítást.
Mennyi a szállítási költség?
Jelenleg a GLS futárszolgálat és a FOXPOST automatába történő szállítás költsége egységesen 990,- Ft. A személyes átvétel ingyenes.
(Az utánvét költsége plusz 200,- Ft.)
Ha többet rendelek, akkor is ki kell fizetnem a szállítási költséget?
Igen, a szállítási költség rendelési értéktől függetlenül, minden esetben 990,- Ft.
Elállási feltételek
Elállhatok-e a vásárlástól?
Természetesen igen. Amennyiben leadtad a megrendelésed és meggondolnád magad, kérjük írj egy e-mailt ügyfélszolgálatunkra, az info@novo-pharma.hu e-mail címre és kérésedre töröljük megrendelésed.
Ha a futárszolgálatnak már átadtunk a csomagot, megkaptad az értesítésünket a kiszállításról és ezt követően gondolod meg magad, annyi a teendőd, hogy írsz egy e-mailt ügyfélszolgálatunkra, az info@novo-pharma.hu e-mail címre és nem veszed át a megrendelt terméket a PP ponton / a DPD futárjától. Reméljük azonban, ha már rendelést adtál le, szükséged is van a megrendelt termékre. :-)
Ha már kiszállították és átvettem a megrendelést, akkor is élhetek az elállási jogommal?
Igen, a fogyasztó és vállalkozási közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet alapján úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illet meg internetes vásárlás esetén, és e jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolhatod.
Milyen időtartamon belül gyakorolhatom az elállási jogomat?
A termék átvételének napjától számított 14 naptári napon belül élhetsz az elállási jogoddal. Az általános szabályok szerint a 14 napos határidőbe a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele.
Például, ha a terméket a futárcég egy csütörtöki napon szállítja ki részedre, a 14 naptári napos elállási határidő a pénteki napon kezdődik. A szombat és vasárnap is naptári nap, ezért az elállási határidőbe ezeket a napokat is bele kell számolnunk. Mindezek alapján a 14 napos a határidő csak kiszállítást következő hét után következő hét csütörtökjén, 24 órakor jár le.
Ha már felbontottam és használtam a terméket, akkor is visszaküldhetem?
Természetesen a 14 napos határidő alatt bármikor elállhatsz a szerződéstől, de a jóhiszeműség és a tisztesség általános követelménye szerint kell eljárj - a termék átvételét követően, annak kipróbálása, megvizsgálása és a rendeltetésszerű használatra való alkalmasságáról történő megbizonyosodás után haladéktalanul dönts a termék megtartásáról vagy esetleges visszaküldéséről. Az elállási nyilatkozat kitöltését követően mindenképp írj az ügyfélszolgálatunkra, az info@novo-pharma.hu e-mail címre és egyeztetünk.
A fogyasztó a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. (Ez azt jelenti, hogy akkor küldheted vissza a terméket, ha az hiánytalan és továbbra is eladható állapotban van.)
Milyen költségeket kell viselned a vásárlástól való elálláskor?
A termék kiszállítását követően a rendelet értelmében vásárlóként kizárólag a termék részünkre történő visszaküldésének költségeit kell viselned, ezért a terméket nem adhatod fel utánvétellel vagy portóval.
Hogyan kapom vissza a pénzem, ha elállok a vásárlástól?
Amennyiben leadtad a megrendelésed és meggondolnád magad, kérjük írj egy e-mailt ügyfélszolgálatunkra, az info@novo-pharma.hu e-mail címre és kérésedre töröljük megrendelésed.
Ha a megrendelésed előre utalással fizetted ki, arra a bankszámlára utaljuk vissza az összeget, ahonnan átutaltad megrendelésed ellenértékét. Bankkártyás fizetés esetén az összeget arra a bankszámlára fizetjük vissza, amelyről írásban rendelkezel. Téged, mint vásárlót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelhet.